2009. január 10., szombat

Köd

Reggel felébredtem, kinéztem az ablakon, és nem láttam semmit. Pontosabban csak ködöt láttam. Mivel ébredés után az első dolgom az volt, hogy a tegnap este letett könyvet kézbe vettem, így nem igazán foghattam az álmosságra a homályt. Most épp Chaim Potok könyvét olvasom, A kiválasztott a címe. Anikó bnőmtől hallottam az íróról. Azt fejtegette, hogy a Potok, az tulajdonképpen Patak, vagyis Sárospatak. Furcsa egyébként, hogy előbb-utóbb mindenkiről kiderül, hogy van magyar a felmenői között. :) A könyv egyébként jó, érdekes. Az amerikai zsidókról szól.
Tegnap nagyon jól haladtam ismét. Befejeztem anya karácsonyra szánt párnáját. :) Telefonon már el is újságoltam neki, így ha legközelebb megyek haza, meg is kapja. :)


A párna nagyon jól sikerült, nekem nagyon tetszik. A tűzése virág mintás, ami (ha kicsit kritikusabban nézem) nevezhető akár falevélnek is. Na de nem nézzük kritikusan, így virág. :)) Letűztem a dáliát is. Hááát ... Nagyon nem az én stílusom, de valahogy nekem ez kívánkozott rá. :) Még nincs kész formába öntve. Azt hiszem csinálok belőle egy faliképet. A bátyám kislányainak a szobájába tökéletes lesz. Úgyis most élik a rózsaszín korszakukat. :)Tegnap megláttam ezt a kis mintát Julia oldalán, és a tegnapi posztom hatása alatt, kénytelen voltam kihímezni. :) Még nem tudom mi lesz belőle, sztem kép.
Elkezdődött a visszaszámlálás, hétfőn mennem kell dolgozni. :S Sokáig ugyan nem bírnám, de még két hétig ellennék itthon. :)

2 megjegyzés:

vmistvan kukac hotmail.com írta...

azért szépek a képek, csak pasiként nem igazán tudok konstruktívan hozzászólni a párnás bejegyzésekhez :)

ja, és teter!

Anikó írta...

:)) Köszönöm! :)

Majd igyekszem nem csak a kézimunkákat feltenni. :) Bár nem vagyok az a kitárulkozó típus. :)