2009. január 9., péntek

Elég volt ...

Kezd elegem lenni a télből. Kikarácsonyoztuk, szilvesztereztük magunkat, a kötelező évvégi pihenés is megvolt, fagy is volt, pici hó is, most már igazán történhetne valami. Jöhetne mondjuk a tavasz, vagy eshetne a hó. Valami örömteli dolog is történhetne igazán. Rémisztgetnek minket a pénzügyi válsággal, aztán azzal, hogy majd belefagyunk a lakásainkba, mert nem lesz gáz. Mi jön még ezután?
Szóval a tavaszi hangulat jegyében varrtam tegnap egy párnát.

Az első kép a színhelyes. Nem tűztem le a középső részt teljesen, csak 4 db négyszöget. Úgy gondoltam, olyan jól sikerült a minta, hogy inkább nem rontom el. :) Gondolkodtam a geometrikus mintához illő kockás vagy rombuszos tűzésben is, de végül mégis lágyabb leveles minta mellett döntöttem. Szép lett. Igazi tavaszi színű párna. :) Ja, az anyag sk festett, procionnal.
Előkerült tegnap pakolászás közben a tavaly készített hajtogatott dáliám is. Valamit kezdeni kellene vele, de még nincs ihletem. Ez is szintén sk festett anyag, még talán a festős tanfolyamon készítettem, amit Katafa tartott békáson két éve. A piros különböző színátmenetes árnyalatai.

Arra gondoltam, hogy a dáliából kiindulva valami szép, de egyszerű tűzést készítek. Nagyon nem akarom bonyolítani, mert akkor túl csicsás lesz. Bár lehet ez a virág ezt kívánja. Majd meglátom.
Lassan kezdem kialudni magam és elkap az alkotási vágy, viszont hétfőn már mennem kell dolgozni. :( Ma megalkotom anya karácsonyi ajándéknak szánt párnáját is. Azt hiszem a tavaszi párna lesz a minta, csak kék lesz az alap és csillagvirág szerű tűzésmintát tervezek.

Nincsenek megjegyzések: