2008. szeptember 20., szombat

Lusta vasárnap


A tegnapi napot sikeresen elcsavarogtam. :) Voltam a sógornőm könyveiért, IKEÁban vettem tükröt (végre nem találomra indulok el reggel és nem a visszapillantóban nézem meg, hogy nem áll-e égnek a hajam), szemetest, fél napot beszélgettem volt kolléganő/barátnővel, vettem a bátyám nagylányának kötelező olvasmányt. Sőt, mikor hazaértem, még mostam is. Ja és vettem végre az étkező székeinek anyagot, be is avattam, már csak meg kellene varrni.
Végre nem fáj a sebem, tudok rendesen nyújtózkodni. Elvileg pénteken kellett volna kötözésre mennem, de munkaidőben volt, így nem tudtam. Nem akartam az első hetemet azzal kezdeni, hogy ellógok.
Közben sikerült letöltenem a gépre a fotókat az RR-ről.


Most csak ezt az egyet teszem fel. Kicsit szutykos, még mosnom kell. Ahhoz képest, hogy tavaly szeptemberben kellett volna hazaérnie, nem kapkodta el. :)) A lényeg, hogy megvan, és van min gondolkodni, hogyan készítsek belőle faliképet.

Lassan haladok a kézimunkatáska hímzésével is. Már kezd kialakulni a fejemben, hogy milyen lesz a formája.

Nincsenek megjegyzések: