2008. október 1., szerda

:)

Úgy látszik őszi lustaság vett erőt rajtam. :)
Ilyenkor leginkább arra vágyom, hogy forró teát iszogassak puha takaróba bugyolálva, egy jó könyvet olvasgatva, lehetőleg valami mese vagy fantasy legyen, vagy csak egyszerűen bambuljak ki az ablakon és nézzem ahogy távolodik a nyár.
Ennek ellenére tegnap elővettem a varrógépet és elkezdtem tűzni a kézimunkatáskámat. Az oldallapja készen is lett. Bár a hímzés részt még át akarom tűzni kézzel.
Elkezdtem anyának a november végi névnapjára egy képet (x szemes). Remélem be is fejezem. :) Bnőm születésnapjára is készítenem kellene valamit.
Nem szívesen adok boltban vett ajándékot ... az olyan snassz .. bemégy, megveszed ... 10 perc ... mintha nem is gondoltam volna rá, csak dobjunk be valamit a kosárba és ez is megvan.

Ezen a héten másodszor kell mennem Füzesgyarmatra, ami nem baj, mert szeretek utazni. Az a baj, hogy ismét össze leszek zárva 6 órára egy pasival egy autóban és MUSZÁJ lesz beszélnem. Épp azt mondta Anikó, hogy ez a mostani életfeladatom, hogy megtanuljak kommunikálni, mert én olyan vagyok, ha nem szólnak hozzám képes vagyok napokig csendben maradni. Lehet igaza van. Szóval holnap "kommunikációs tréningem" lesz egy autóban. :D De nem sír a szám, mert szeretem azt, amit csinálok. :)

És már megint ugatnak a kutyák egy emelettel feljebb, és már megint megy a mosógép. Azon tanakodtam tegnap este, vajon mit mos minden nap egy fiatal pár, ahol nincs gyerek? Talán nincs váltás ruhájuk és minden nap kimossák ami rajtuk volt??? Mást nem igazán tudok elképzelni. Ebben az esetben következő fizetés alkalmával szívesen veszek nekik pár cuccot, hogy ne menjen minden este az a kiközösült mosógép!

Nincsenek megjegyzések: