2015. február 28., szombat

Ébredünk

Be kell vallanom, lusta vagyok mostanában. Közel sem kézimunkázom annyit, mint régebben. Ehhez hozzátartozik, hogy reggel 3/4 6kor indulok itthonról és ha munka után egyenesen hazajövök, akkor érek haza 1/2 6 - 6 óra körül. Nem panaszkodom persze, mert sok mindenért hálás vagyok, viszont egyre azon jár az agyam, hogyan tudnék megélni a kézimunkából. Valamit mindenképpen ki kell találnom.
Persze azért kötögetek, hímzek is, néha horgolok, de nem a tőlem megszokott intenzitással. Hiányzik.

Ezt a piros - sárga moher fonalat kb egy éve vettem. Tavaszi rövidujjú kardigánt kezdtem el kötni belőle, a tavaszi hűvös reggeleken kifejezetten jó lesz, hogy vastag és meleg.

Macska karácsonyra kapott egy radiátorra akasztható ágyat, azóta szinte ki sem száll belőle. Imádja.

Tegnap elültettem a palántának való magokat. Mivel tavaly meglepetésszerűen kezdtem kertészkedni, így vettem a palántákat, de az idén felkészültem, és már januárban megrendeltem a mindenféle magot, amit ültetni szeretnék. Pár héten belül elindul a kertész szezon is.