2014. szeptember 24., szerda

Itt az ősz

Ismét itt az ősz. Az ígért fotózással nem nagyon haladok, de mindenre sor fog kerülni. :) 

Most időm rengeteg a munkahelyen, állandóan a pinterest-et bújom, tele vagyok ötletekkel, csak időm nincs őket megvalósítani. Legszívesebben behoznám a kézimunkámat az irodába, de azt azért mégsem hiszem, hogy díjaznák. :) 
A legújabb készülő munkáim :

Pauli kardigán
Elég nagy sikere van, sokan megkötötték. Az enyém lila alapon halványszürke csíkos lesz. Egyszer már bontanom kellett, mert a méret szerint nekem megfelelő óriási lett, annak ellenére, hogy a kötéspróba mérete jó lett. 

A másik amiben benne vagyok egy nyuszi baba. Egy fórumon tette közzé valaki, hogy fordítsuk le angolról. Nagyon megtetszett, utána is néztem a tervezőnek. Lalylala.  Nagyon aranyos babákat tervez és készít. A mintákat árulja, nem magát a babát. 


Az én verzióm halvány szürke, és valamit elszámoltam a fejénél, kicsit nagyobb lett a sapkája, mint kellene. Tervezek még több ilyen babát horgolni. 

Horgoltam még egy kis neszeszert
Makeup pouches-2 by Anabelia

Még nem béleltem, de nagyon egyszerű kis minta, mégis látványos. 

A diós - csalános szappanom most van tesztelés alatt, hihetetlenül jó vele fürdeni. Gyönyörű, sima és bársonyos tőle a bőröm. A zöld dió macerátum haragos zöld volt, ennek ellenére a szappan diós része rózsaszínű lett. Meglepődtem, azt hittem az érés alatt majd elmúlik, de nem, így maradt. Illóolajokat nem használok, ennek ellenére a szappan kellemes illatú. A habzása nagyon jó, dús, krémes habja van. 
A csokiszappanról viszont hosszabb használat után kiderült, hogy túl sok a bőrömnek, valamit nem szeret benne, és pattanásos leszek tőle.