2014. január 13., hétfő

Mivel a kakaós - narancsos - kecsketejes szappannal nagyon meg voltunk elégedve, viszont karácsonyra elég sokat elajándékoztunk belőle, így most készítettem egy újabb adagot, kis módosításokkal.
Napraforgó olaj, kókusz zsír, olíva olaj, ricinus olaj az alap, kecsketej és desztillált víz a folyadék, kakóvaj a plusz zsiradék, a narancsos részbe fehér agyagot tettem és 5 ml narancs illót, a kakaós részbe pedig egy evőkanál holland kakaóport.
Most más formába öntöttem, egy réteg narancsos, egy réteg kakaós és a tetejére egy réteg narancsos. Két nap múlva kiderül a vágásnál, milyen lesz külsőre a szappan. 

Befejeztem Balázs újab pulóverét is.
Nem vagyok teljesen elégedett. Bár az ember a saját munkájában mindig látja, hogy mit kellett volna máshogy csinálni. Az a gondom modt, hogy Balázs nem húzza ki magát, és a pulóver hátába a karöltő alá mindig kötök plusz 4 sort, meg kettőt a nyakához, de ez kevés, és olyan, mintha rövidebb lenne a háta, mint az eleje. Meg ugye, ha másnak kötök és nem magamnak, mindig a tökéletesnél is tökéletesebbre szeretném, de hát az ugye nem megy.