2009. július 9., csütörtök



... kaptam egy hétre két kislányt nyaraltatásra. Nem nagyon volt sem időm, sem energiám kézimunkázni. Akik a sajátjukat viszik nyaralni, azoknak ez nyilván nem nagy fáradtság a hétköznapokhoz képest, de nekem, akinek ez nem szokványos napi tevékenység, kissé fárasztó. Már az is problémát okozott, hogy reggel a strandra indulva, semmi ne maradjon otthon. Vagy sapkát nem vittünk, vagy az ivólé maradt otthon, vagy ha minden megvolt, akkor a kisebbiket csak 4x kentem újra a naptejjel és estére lepirult a válla.
A fagyi persze a ruháján köt ki. Bár azt sose fogom megfejteni, hogy sikerült a trikó hónaljára fagyifoltot ejtenie. Ezt pont abban az 5 másodpercben sikerült megejteni, amíg a nagyobbiknak papírzsebkendőt kerestem a táskámban.
Szóval nem volt egyszerű, de ezt a gyakorló anyukák úgyis tudják, a többiek meg majd megtudják. :)
Azért én nagyon élveztem. Nagy egyéniség mind a két gyerkőc. Még van két napom velük, aztán ha kipihentem magam, akkor alkotok. :)

Nincsenek megjegyzések: