2009. június 9., kedd



Nos, nagyjából így érzem magam én is 10 nap szabadság után ma először dolgozva ...

Hétvégén anyukám meglátogatott. Szegényt jól lefárasztottam a 3 nap alatt. Pedig nem is voltunk sok helyen csak a tököli parkerdőben, Szentendrén, Visegrádon, a római parton halat enni, IKEÁban ... szóval nem voltunk sok helyen ... és még azt sem engedtem szegénynek, hogy húslevest főzzön nekem. :) Megígértem azonban, hogy legközelebb nem viszem ennyi felé és húslevest is főzhet! :)

Kézimunkát még mindig nem fényképeztem ... ami van, azt még nem mutogatnám, amit meg mutathattam volna, az már nincs nálam. Nem túl sok mindent fényképeztem mostanában, igaz a kézimunkázás sem úgy ment, mint kellene. Elég sok jött össze mostanság, de talán kezd vége lenni, és helyrerázódik az élet.

Nincsenek megjegyzések: