2009. június 20., szombat

hétvége




Nos, nem nagyon aktivizáltam magam mostanában az írásssal ... sajnálom. Kicsit sok esemény történik mostanság ... remélem jó irányba fordulnak a még kérdéses dolgok is, de ezek miatt és a sok munka miatt este már nem igazán van kedvem kézimunkázni.
Ma viszont vettem hátlapnak anyagot, és befejezem a takarót, aminek a fedlapját már elég rég készrevarrtam. Így még nem igazán mutat, elég kis halovány, de én már látom benne a tűzés utáni szépséget. Addig nem is mutatok róla képet.
Két hét múlva viszem az unokahúgaimat nyaralni. Így utólag belegondolva, nem biztos, hogy jó ötlet volt két kislányt, egy 8 és egy 13 évest bevállalni egyedül egy hétre. :) De boldogulni fogok velük. Bizakodó vagyok. :)

Szép napot, kellemes hétvégét! :)

Nincsenek megjegyzések: