2009. április 5., vasárnap

tavasz

Nem sok kedvem volt mostanában blogolni. Rossz kedvem volt, fáradt voltam, és legfeljebb arról tudtam volna írni, milyen utálatosak az emberek. Az ilyet meg az ember kialussza, kitornázza, kipiheni magából és nem terheli a mit sem sejtő embereket. :) Néha legszívesebben Macskához hasonlóan összegömbölyödnék a fotelban és durmolnék.



Azért nem csak nyavajgásból (mit nem írok jól a "nyavajgás"-on, állandóan aláhúzza a helyesírás ellenőrző) áll az élet, alkottam is tegnap.



És még kisebb alkotások is születtek, de részben nem mutogatásra érdemesek, részben már nincsenek nálam.

Azt hiszem a Balatonnak volt egy száma, "Elmúlik" címmel. Na erre várok én is most.

2 megjegyzés:

Babi néni írta...

ly

Bocs! :o) Nem szeretek nyelvőrködni, de Te kérdezted. :o)

Imádom a cicafotóidat.

Anikó írta...

Köszönöm! :)

Elég kellemetlen, mert jó helyes írónak tartom magam, de nekem valahogy "j"-vel tűnt jónak. :))

Köszönöm!