2009. március 16., hétfő

így kezdődik egy kellemes hét ...


jól indult a hetem. :) Reggel felvettem a céges autót. A pasi, aki felelős értük, kb annyit mutatott meg, hogy hol kell a riasztót hatástalanítani, meg hol találom a PIN kódot a tankoláshoz. Nos, mivel nem vagyok egy autómán, eltartott egy darabig, mire rátaláltam a tolató sebességre. No, de mindezen küzdelmeken túljutva, elindultam, elkezdett hétágra sütni a nap, így rettentő jól éreztem magam, mire a helyszínre értem. :) Ott kb 2 perc autó körbenjárás és tanácskérés után sikerült rájönni, miért sípol a dög. No, a visszafelé út sem volt eseménytelen, mert tankolnom kellett Szolnoknál. Elsőre a szólt a kutas, hogy ugyan legyek szíves kicsit közelebb állni a kúthoz, ha tankolni is szeretnék. Ezek után már nem lepődött meg, amikor közöltem vele, ha tankolni szeretne, találja meg az autóban, hol kell kinyitni a tanksapkát. :) Hazafelé már csak annyi esemény történt, hogy gondoltam jól lerövidítem az utat és nem megyek be a nullásig, így Gyálnál sikeresen eltévedtem. :)))
Úgyhogy a mai nap hoztam a nőiesebb formámat. :)) Egyébként nem szoktam ilyen lenni, de ma kifejezetten szórakozott és szétszórt voltam. Talán a kialvatlanság. Macska hajnali 1/2 5 kor kezdett ébredezni. A komód fogóját csattogtatta, aztán a radiátoron kalamolt. Ekkor megvádoltam, hogy ezt direkt csinálja, és azért sem kap még reggelit, várjon legalább 6ig. Ekkor feladta és visszafeküdt, de az ébresztő előtt 1 perccel a fejem mellett dorombolt veszettül, ekkor már muszáj volt felkelnem.
Ma este szegény döbbenten és kikerekedett szemekkel nézte, ahogy felüléseket csináltam, Azt olvastam le a fejéről, hogy "Te jó ég, hogy én hová kerültem! Otthon ilyen nem volt! Mi jöhet még ezután?" Bár lehet, hogy csak a szőnyegét féltette.
Ja, és még a mai "sorozathoz" az is hozzátatozik, hogy a kedvenc németem a mai emilje végére odaírta, hogy danke ... kétszer is megnéztem, jól látok-e. Bár a rossz nyelvek szerint ez a szó nem tartozik a német szavak közé, ezt valamilyen másik nyelvből vették át, és sokan nincsenek tisztában a jelentésével! :)))

Nincsenek megjegyzések: