2008. augusztus 13., szerda




Tegnap délután és este megpróbáltam rendet tenni a lakásban, ami azért "mókás", mert szekrényem nincs. :) Viszont ma beüzemelték a sütőt-tűzhelyet, úgyhogy a konyhám már teljesen kész.

Tegnap előkotortam a kézimunkáimat is, ma meg a fényképezőgépet. Ezt a macskás tűtartót Ancsa mintája alapján készítettem. Én ugyan elfogult vagyok, de sztem nagyon jó lett. :)

A bejegyzések írásaival még gondom van. Pl nem tudom a képeket oda tenni, ahová én szeretném. :S Na de majd belejövök.

Készítettem még egy halas párnát a szeretetvarázs felhívásra, és adtam Dettinek hímzéseket a falvédőhöz. Szegényt várattam is fél órát, mert rosszul emlékeztem a találkozó időpontjára. :(

Elkészültem a rózsaszín-fehér háromszöges kép tűzésével is, már csak keretezni kellene, de sajnos nem emlékszem, melyik dobozban van a rózsaszín anyagom, amelyikkel keretezni gondoltam. :) Így halasztódik kicsit, amíg kedven lesz feltúrni a cuccaimat.

És még mindig nem jöttem rá, hogyan rendezem sorba a képeket. :S

Nincsenek megjegyzések: