2008. augusztus 14., csütörtök




Újabb napnak van vége. Számolom a szabadságomig a munkanapokat. Ma valami iszonyat volt a 6oson araszolni a 40 fokban. Szerencsére csak az M0ig, utána megindult a sor.

Mire nem jó egy költözés ... tudtam, hogy sok anyagot festettem, hála Katafának, de most láttam őket egyben (már ami maradt belőle), és szép tarkák. :)

Van egy zöld alapon ... ööö ... amőbás (?) is. Talán egyben hagyom, és pitypangnak tűzöm meg. Szép zöld rét, elnyílt pitypangokkal ... hm .. nem is rossz.

Készítettem egy párnát a szeretetvarázs felhívásra. Ebből még lesz 6 db, különböző hímzésekkel. Már csak párnásítani kell.

Azt hiszem fordított sorrendben kell feltenni a képeket ...

Ma sem lett a konyhám befejezve, az asztalosok nem jó szegőszalagot hoztak a vízzáróhoz. :S Kezdem megérteni, miért bolondulnak bele az emberek egy építkezésbe. :) Itt is sok macera volt (van), pedig nekem már csak a berendezéssel kellett foglalkozni.

Nincsenek megjegyzések: