2016. március 18., péntek

Nemrég vettem textilbőrt, és szerettem volna valami masszívabb táskát, aminek van tartása. Találtam egy szép macskás anyagot, azzal kombinálva találtam ki ezt az egyszerű fazonú táskát. Vannak persze hibák benne, amit a következőnél már majd máshogy csinálok, de összességében tetszik. Kényelmes, se nem túl nagy, se nem túl kicsi.

Az egyik külső oldalon zippzáras zseb, a másik külső oldalon két kisebb zseb. Az aljába műanyag lapot vágtam, aminek varrtam egy zsebet.

Tegnap festettem is. A procion már egy ideje figyel és várakozik. Selyem molinóra akartam, de mint megtudtam, azt már évek óta nem lehet kapni. Így lepedővászon maradt. Szivárványt akartam festeni. Vettem nemrégiben  Csoki-folt sablonokat, azt szeretném kipróbálni, valami igazán színes takarón. A részeg ember lépése és a csillagvarázsló vonz most nagyon, de a 22,5 fokos sablonnal is vannak már elképzeléseim. Csak jó lenne befejezni a Hunter star takaró tűzését, a csillagosnak a blokkjait és a Hunter star maradék blokkjait is jó lenne összevarrni.

Nincsenek megjegyzések: