2014. október 20., hétfő

Viajante

A Viajante kendő nagyon jó kis ruhadarab. Meglepően kellemes. Azt hittem kicsit zavaró lesz viselni, mert olyan furcsa a formája, de az az igazi beleköltözős darab. Érdemes nem műszálas, hanem pamut, bambusz vagy valamilyen nagyon puha, de alaktartó fonalból kötni. Kevésbé hűvös időben, vagy nem túl jó fűtött irodában kardigán helyett nagyon jól bevált. Nekem a vállam és a hátam felső része tud nagyon fázni, és ez pont azt takarja.
Egyébként sem vagyok egy fotóművész, de ezt a darabot kifejezetten nehéz fotózni úgy, hogy látni lehessen a formáját. Az eredeti oldalon is nézelődtem egy darabig, mire rájöttem, hogyan néz ki élőben. Ez tulajdonképpen egy bővülő tölcsér alak, ami ék alakban végződik. Az ék részét lehet sálként a nyakra tekerni, szabadon lógni hagyni, oldalt vagy elöl.
A mintát a szélén azt hiszem azsúr mintának hívta anyukám annak idején.
Mindenkinek ajánlom megkötni, nagyon hordható és praktikus darab.