2013. december 5., csütörtök

Horgolás

Eddig nem nagyon horgoltam, valahogy nem nagyon tetszett. Mindig csak a fotel háttámláján és a tv-n lévő pici horgolt terítőcskék jutottak eszembe a horgolásról, és ez nem nagyon vonzott. :) Most viszont mást sem tudtam csinálni, mint olvasni és a netet bújni, és találtam egy blogot, ami nagyon tetszett, és emiatt jobban szétnéztem a neten, és most ez a legújabb szerelem.

A szappanjaimnak kerestem valami megoldást, mivel a szappantartó nem jött be, mert ázik benne a szappan, és nyálkás lesz. Találtam viszont horgolt tartókat, amiből le is gyártottam ma délelőtt egyet.
Nekem nagyon tetszik, elkezdődik a tesztelés ma, és ha beválik, akkor készül még. 
Rendeltem horgolófonalakat is a Reatex-ből, amik ma meg is érkeztek.
Hát nem szépek? :) 

Annyira még nem vagyok fitt, hogy mindent meghorgoljak, megkössek és kihímezzek, amit szeretnék, sokat pihenek még. Olvasok. Most éppen ezt:
A napok gyorsan telnek, egyre jobban vagyok, már tudok jönni-menni, oldalamon aludni, nincs már kötésem. Ezek apróságok, de komfortosabbá teszik a napjaimat. Most felvettem a macskáim ritmusát, egész nap együtt pihenünk.