2010. szeptember 2., csütörtök

noshát ... :) kissé hanyagoltam mostanában a blogot, de mindennek ideje van.

Végre, végre befejeztem a Beatrix Potter SAL-t. Sztem nagyon szép lett.



Az egyik kedvenc mintám:



Ezt a kis kártya tartót egyik délután varrtam, itt találtam a tutorialt. Nagyon egyszerű, gyors és mégis látványos az eredmény.

Van új macskám is. A barátnőm angol tanárnőjénél lakott, de mivel hatan voltak és nagyon félt a többi macskától, így megkérdezték, befogadnám-e. Régóta gondolkodom, hogy kellene Macska mellé egy társ, így befogadtuk.

Nem tudom mennyire látszik, de nagyon szép macsek, és hatalmas. Akkora mancsai vannak, mint egy kisebb kutyának. :) Szóval szeretjük. Bár Macska még kicsit tart tőle, de a kíváncsiságával nem bír és piszkálja. :)
Nagyon tetszik ez a friss őszies időjárás. Az esőt is imádom, viszont ilyenkor megnő az alvásigényem, és már két hete nem tudok 7 előtt felébredni. Rendszerint 7 körül ébredek arra, hogy már több mint egy órája szól a rádió ébresztőként. :) Ráadásul így biciklizni sem bicikliztem már legalább 3 hete. Majdlesz ez máshogy is.
Ma leszedtem az erkélyről a virágokat is, már eléggé megviseltek voltak. Nem tudom másnak hogy maradnak meg a virágai. Én kifejezetten megkérdeztem az eladót, hogy mit ajánl, mivel egész délután égeti a nap az erkélyt, de nem akarok muskátlit, mert az nem szeretem. Biztosan van valami titka a dolognak.

Nincsenek megjegyzések: