2009. december 11., péntek

Influenzáról

olvastam ma a neten, a tisztifőorvos nyilatkozott, hogy nem kell azt tudnia a delikvensnek, milyen influenzája van, maradjon otthon, ne fertőzzön és gyógyuljon meg.
Nos, én is szerettem volna, a a főnököm otthon marad betegen, és nem jön be megfertőzni mindenkit. Azt hiszem, nincsenek pótolhatatlan emberek, és a mai világban, a telefon, e-mail, video konferencia feltalálásával nem megoldhatatlan, otthonról dolgozni. Szóval már lassan egy hónapja küszködök az influenzával. Két hét betegszabadság, aztán két hét munka, de ma megint fáj mindenem, és köhögök, mint a szamár.
Közben kézimunkáztam is ám. Csak olyan szutyok az idő, alig süt a nap, meg persze mindig este jut eszembe, h kép is jó lenne.

Elkezdtem egy takarót is, a blokkok egy része már készen van. Kicsit küzdöttem a Macskával, nem tudtam olyan képet készíteni, amin nincs rajta.

Az ihletadó Crazy Mom quilts bolgjában látott takaró. Nagyon szeretem a munkáit. Vidám, világos színekkel dolgozik, egyszerű formavilággal, mégis valahogy vonzza a tekintetet az össze munkája. Nagyon az én ízlésem.
Azonkívül ismét elővettem a kötőtűimet is. Elkezdtem egy Lamináriát Ercsu leírása alapján. Elég régóta kötök, kb amióta olvasni tudok (nem mondom meg, hány éve :) ), de a kendő leírásokkal nem boldogulok még. Ercsu pedig olyan jól leírja, mit, hogy, merre. :)
A SAL-lal is haladok, talán idén készen leszek vele. Csak nagy türelem kell hozzá, mert iszonyatosan apróak a szemek és elég fárasztó hímezni.
Vasárnap szerettünk volna kimenni Bécsbe kicsit sétálni az adventi forgatagban. Nagyon szeretem. Azonban az influenzám közbeszólt. Nem hiszem, hogy vasárnapra olyan jól lennék, hogy bevállalnék egy egész napos szabadban tekergést.

Nincsenek megjegyzések: