2009. október 4., vasárnap



Ehhez kezdtem tegnap délután hozzá. Sajnos a mintát hanyag módon mentettem el, és nem tudom a forrást megjelölni, viszont egy blogról töltöttem le. Nagyon aranyos kis minta, két hello kitti macska is van rajta, azt azt hiszem kihagyom a hímzésből. :) Nekem csak a szép kacskaringós ágú fa tetszik a szívekkel.



Macska tegnap újabb kedvenc helyet talált, beszuszakolta magát a könyvespolcra, a félig kész varrásaim közé. :) Amikor hozzám került, próbáltam neki párnát vagy ilyesmit bevezteni fekvőhelynek, de maximum egy hétig alszik ugyanazon a helyen, aztán vált. Így fel is adtam. :) Néha elnézegetem az áruházakban a mindenféle macska fekhelyeket, amik nagyon jópofák, de felesleges pénzkiadás. :) Bááár, láttam olyan radiátorra tehető fekvőhelyet is ... az valószínűleg tetszene neki, h melegíti alulról. :)

Nem tudom ki hogy van az ősszel, de én most nagyon érzem az idén a lelassulást. Olyan karácsonyi hangulatom van már hetek óta. Már mikulás mintákat keresgetek a raverly-n. Biztosan az is szerepet játszik az őszi hangulatban és a befelé fordulásban, hogy nem úgy végződött a nyaram, ahogy szerettem volna. Na de lesz ez jobb is. :)

Nincsenek megjegyzések: