2009. április 7., kedd

Könyvtár

Majd elfelejtettem említeni az új kedvenc könyvem.
Tegnap könyvtárban voltam. Peter S. Beagle: Tamsin története. Még nem láttam ettől az írótól könyvet, de azt hiszem nem ez lesz az utolsó, amit elolvasok tőle. Aki szereti a fantasy regényeket és a meséket, az feltétlenül olvassa el. Még a közepe felé tartok, de nagyon érdekfeszítő.

Imádom a könyvtárakat. Emlékszem kicsi koromban, alighogy megtanultam olvasni, már jártam könyvtárba. Az a rengeteg könyv ... nem is tudom mihez hasonlítani, de talán olyan nekem egy könyvtár, mint egy torkos embernek a cukrászda. :) Mai napig ha új helyre költözöm, az az első, hogy megkeresem hol a legközelebbi könyvtár. Nem is nagyon tudok olyan időszakot mondani az életemben, amikor nem olvastam.
Rossz napokon nincs is annál jobb, mint egy jó könyvvel leülni és beleveszni egy másik világba.

Nincsenek megjegyzések: