2008. október 13., hétfő

Álmos hétfő ...


Tegnap este nem bírtam letenni az Erzsébet királynő életéről szóló könyvet, Robin Maxwell, A szűz Előjáték a trónhoz, így éjjel 1-ig fenn voltam, emiatt persze ma nyűgös voltam és használhatatlan. A múlt héten kaptam is szép rajzokat, gyönyörű hegesztett szerkezet, szép nagy vasakkal. :) Erre ma kiderült, hogy nem szeretnénk bevállalni, mert sok a kooperáció. A hegesztési vizsgákban sem haladok úgy ahogy szeretnék, mert vkire mindig várni kell. Sajnos rettentő türelmetlen vagyok. De dolgozom az ügyön. Mindenesetre sokkal jobb a helyzet, mint egy hónapja. Még egy kicsit maradok a régi cégemnél és vérben forgó szemű, dühöngő őrült lettem volna.
Tegnap egész nap varrtam ... táskát ... nem mutatom meg. :) Nem lett rossz, de azért láttam már jobbat is. Szép őszi színei vannak, saját festés mind.

Ma meg lelassult vagyok, pedig van sok tervem.
Ja és a kisujjam is fáj. A múlt héten megfaragtam, majdnem csontig belevágtam. Azért megmaradok. :)

Nincsenek megjegyzések: