2008. augusztus 27., szerda





A mai nap az örömök napja. :) Megkaptam ma az ajánlatot a cégtől, akiknél két hete voltam állásinterjún és így holnap felmondok! :D Már legalább egy éve ez álmaim netovábbja! :) Jajj, fülig ér a szám!
Addig nem akartam és tudtam lelépni, amíg a lakás le nem rendeződött, de már minden rendben van. Anya ilyenkor szokott pánikba esni. :)

Hogy mutassak is valamit ... A múlt héten otthon kihímeztem Ancsa ollótartóját. Az ollóőrhöz is hozzákezdek ma. Már kigondoltam, hogy hímzek valamilyen szütyőt vagy táskát is hozzá, a két mintát felhasználva kreálok valami szépet, csak még a formában nem vagyok biztos. Lehet mappa szerű lesz, de lehet zsák. Majd még megálmodom. :)

Igazából az ollótartó gombját sztem lecserélem, és a varrás sem lett az igazi, de majd a következő jobb lesz. :)

Ja, és megtaláltam a képet az első faliképemről ... és a másodikról is.

Nincsenek megjegyzések: